Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení
Studený, Petr ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů a~zvýšit tím svobodu pohybu kamery. Práce byla řešena experimentálně a~bylo vytvořeno několik návrhů, které byly podrobeny testům detekčních vlastností. Je představen nový způsob, jak konstruovat pole markerů s~dobrými detekčními vlastnostmi. Pro tento způsob konstrukce je navržen a~implementován algoritmus pro syntézu pole markerů a jsou navrženy změny detekčního algoritmu Uniformních Polí Markerů, které je potřeba provést pro detekci nově navržených polí markerů.
Rozšířená realita pro výuku hry na klavír/klávesy
Suchánek, Jan ; Pavelková, Alena (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejímu využití pro výuku hry na klavír nebo klávesy. Je popsán návrh a implementace prototypu výukového systému, složeného z projektoru, počítače a kamery, který interaktivně podporuje žáka ve hře a umožňuje hrát na klavír bez předchozí znalostí not. K tomu systém využívá barevného zvýrazňování určitých kláves nástroje. Prototyp využívá knihovnu OpenCV a framework Qt.
GUI pro operace nad obrazem v AR brýlích
Sušovský, Ondřej ; Honec, Peter (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje oblasti systémů AR (Rozšířená realita – Augmented reality), zejména pak systémům tvořených pomocí headsetů VR (Virtuální realita – Virtual reality) a problematice jejich ovládání. V rámci této práce byla vytvořena aplikace demonstrující ovládání AR pomocí ruky detekované v uživatelem viděném obrazu. Tato aplikace umožňuje uživateli provádět předběžnou analýzu jím vybrané scény a to pomocí základních operací předzpracování a segmentace obrazu.
Aplikace rozšířené reality: Měření rozměrů objektů
Karásek, Miroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro automatizované měření objektů v rozšířené realitě. Zaměřuje se na automatizaci celého procesu, aby uživatel prováděl co nejmenší počet manuálních akcí. Navržené rozhraní rozděluje měření do několika kroků, ve kterých dává uživateli instrukce pro postup do další fáze. Výsledkem je aplikace pro systém Android s technologií ARCore. Ta je schopná určit minimální rozměry kvádru pro obalení objektu obecného tvaru ležícího na vodorovné podložce. Chyba měření se v závislosti na okolních podmínkách pohybuje v řádu jednotek procent.
Aplikace rozšířené reality: Měření rozměrů objektů
Karásek, Miroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro automatizované měření objektů v rozšířené realitě. Zaměřuje se na automatizaci celého procesu, aby uživatel prováděl co nejmenší počet manuálních akcí. Navržené rozhraní rozděluje měření do několika kroků, ve kterých dává uživateli instrukce pro postup do další fáze. Výsledkem je aplikace pro systém Android s technologií ARCore. Ta je schopná určit minimální rozměry kvádru pro obalení objektu obecného tvaru ležícího na vodorovné podložce. Chyba měření se v závislosti na okolních podmínkách pohybuje v řádu jednotek procent.
GUI pro operace nad obrazem v AR brýlích
Sušovský, Ondřej ; Honec, Peter (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje oblasti systémů AR (Rozšířená realita – Augmented reality), zejména pak systémům tvořených pomocí headsetů VR (Virtuální realita – Virtual reality) a problematice jejich ovládání. V rámci této práce byla vytvořena aplikace demonstrující ovládání AR pomocí ruky detekované v uživatelem viděném obrazu. Tato aplikace umožňuje uživateli provádět předběžnou analýzu jím vybrané scény a to pomocí základních operací předzpracování a segmentace obrazu.
Rozšířená realita pro výuku hry na klavír/klávesy
Suchánek, Jan ; Pavelková, Alena (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejímu využití pro výuku hry na klavír nebo klávesy. Je popsán návrh a implementace prototypu výukového systému, složeného z projektoru, počítače a kamery, který interaktivně podporuje žáka ve hře a umožňuje hrát na klavír bez předchozí znalostí not. K tomu systém využívá barevného zvýrazňování určitých kláves nástroje. Prototyp využívá knihovnu OpenCV a framework Qt.
Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení
Studený, Petr ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů a~zvýšit tím svobodu pohybu kamery. Práce byla řešena experimentálně a~bylo vytvořeno několik návrhů, které byly podrobeny testům detekčních vlastností. Je představen nový způsob, jak konstruovat pole markerů s~dobrými detekčními vlastnostmi. Pro tento způsob konstrukce je navržen a~implementován algoritmus pro syntézu pole markerů a jsou navrženy změny detekčního algoritmu Uniformních Polí Markerů, které je potřeba provést pro detekci nově navržených polí markerů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.